.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیهوشی داوطلب کنکور در جلسه آزمون
یک داوطلب دختر شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در یکی از حوزه های امتحانی آمل در حین پاسخگویی به سئوالات دچار بیهوشی ...
بیهوشی داوطلب کنکور در جلسه آزمون

یک داوطلب دختر شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در یکی از حوزه های امتحانی آمل در حین پاسخگویی به سئوالات دچار بیهوشی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،مدیر مدرسه آیت الله حائری آمل گفت: این دانش آموز رشته ریاضی فیزیک پس از پاسخ به سوالات عمومی در حالی که چند دقیقه ای از توزیع دفترچه های اختصاصی گذشته بود که این دانش آموز بیهوش شد.

خانم عصمت قبادی افزود: بلافاصله با اعلام این مورد به اداره آموزش و پرورش آمل، تیم پزشکی فرهنگیان برای انجام مداوای بیشتر به این مدرسه اعزام شدند.

به گفته وی، پس از عزیمت تیم پزشکی فرهنگیان آمل به حوزه امتحانی این دانش آموز برای مداوای بیشتر به درمانگاه فرهنگیان منتقل شد.

حمید رضا حیدری پزشک درمانگاه فرهنگیان آمل، استرس بیش از حد این داوطلب دختر را علت این بیهوشی اعلام کرد و گفت: پس از 45 دقیقه مداوا این دانش آموز مجددا به حوزه امتحانی خود برگشت اما از شانس بد این داوطلب دیگر اجازه ورود به جلسه امتحانی وی داده نشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.395 seconds.